Monday 28 January 2013

MAJLIS RAMAH MESRA WARGA DARI PARLIMEN BEAUFORT DAN SIPITANG DI KOTA KINABALU BERSAMA PRESIDEN PPPS


KOTA KINABALU:  Penduduk yang berasal dari kawasan Parlimen Beaufort dan Sipitang yang bertugas dan menatap di kota Kinabalu dijemput menghadiri majlis Ramah Mesra Bersama Warga Parlimen Beaufort dan Sipitang yang akan diadakan pada malam 31 Januari 2013 ini bermula jam 7.30 malam bertempat di Habiba Suite Jalan Bukit Bendera Kota Kinabalu.
Orang ramai khususnya warga dari Parlimen Beaufort dan Sipitang  yang menatap
di Kota Kinabalu di jemput hadir ke majlis ini
Jurucakap penganjur Henray Ongging berkata, Ahli Parlimen Beaufort  Datuk Seri Panglima Haji Lajim Haji Ukin (gambar) bersama kepimpinan tertinggi PPPS akan menjadi tetemu kehormat majlis tersebut.

Presiden PPPS yang juga Ahli Parlimen Beaufort
Datuk Seri Panglima Haji Lajim Ukin menjadi tetamu kehormat majlis ini 
Katanya majlis  tersebut bertujuan untuk merapatkan hubungan silatulrahim antara pemimpin khususnya Lajim  yang juga Presiden Pertubuhan Pakatan Perubahan Sabah (PPPS) bersama warga Kota Kinabalu yang berasal dari kawasan Parlimen Beaufort dan Sipitang merangkumi 4 buah kawasan Dewan Undangan Negeri iaitu Klias, Kuala Penyu Sinduman dan Lumadan.

 " Mewakili Pengerusi dan ahli jawatankuasa penganjur kami mengalu-alukan warga dari kedua dua kawasan Parlimen ini Beaufort dan Sipitang untuk hadir memariahkan majlis ini sambil menjadikanya sebagai wadah pertemuan bagi menjalin hubungan harmoni mampu mengeratkan hubungan silaturahim" katanya ketika ditemui di sini pagi kemarin.

Selain itu menurut Henry Lajim juga akan menyampaikan amanat mengenai isu isu  pada majlis tersebut.

" Inilah peluang bagi warga dari Parlimen Sipitang dan Beaufort yang menatap di Kota Kinabalu bagi mendengar isu isu semasa khususnya hala tuju dan perjuangan yang dipelopori oleh Lajim" tambah Henry.

Menurutnya pihak penganjur juga turun menyediakan jamuan pada majlis tersebut disamping berhibur dengan persembahan kebudayaan juga persembahan nyanyian dari artis artis tempatan

1 comment: